creatio eu, s.r.o. Vás pozýva na seminár
dňa 5. februára 2020
Cieľová skupina:
advokáti a právnici so špecializáciou v oblasti M&A, majitelia firiem, finanční riaditelia, finanční manažéri
Prednášajúci:
Mgr. Ing. Radoslav Polaček - dlhodobo sa profesionálne zaoberá investíciami do inovatívnych firiem, poradenstvom pri predaji firiem a oceňovaním spoločností. Skúsenosti z oblasti transakcií získal najmä na medzinárodných projektoch v poradenskej spoločnosti Ernst & Young so zameraním na fúzie, akvizície a oceňovanie podnikov. Pôsobil aj v bankovom sektore v oblasti riadenia rizík a firemného financovania. Vyštudoval Ekonomickú fakultu TU Košice so zameraním na financie, bankovníctvo a investovanie. Absolvoval Risk Diploma Path na SDA Bocconi School of Management a mnoho ďalších odborných školení v zahraničí (Londýn, Frankfurt, Praha.).
JUDr. Zuzana Bartová je advokátkou v advokátskej spoločnosti Patakyová, Bartová, Kovácsová, s.r.o., je uznávanou odborníčkou v oblasti obchodného práva. Pravidelne poskytuje odborné poradenstvo obchodným spoločnostiam v oblasti korporátnych zmien, ako i v oblasti obchodnoprávnych záväzkových vzťahov a ich zabezpečenia. Poskytuje právne poradenstvo viacerým bankám, významným spoločnostiam z oblasti energetiky, informačných technológií, stavebníctva a potravinárskeho priemyslu. Aktívne sa venuje lektorskej a publikačnej činnosti, je spoluautorkou viacerých publikácií z oblasti obchodného práva.
Miesto konania:
APORES, s.r.o. (sídlo Daňového úradu - BA-Ružinov)Dr. Vl. Clementisa 10, Bratislava
Dátum konania: 05.02.2020
Registrácia účastníkov začína o 8:30 hod., odborný program o 9:00 hod. a plánované ukončenie seminára je o 16:00 hod.
Uzávierka záväzných prihlášok: 04.02.2020
Účastnícky poplatok:120,00 € s DPH
100,00 € bez DPH
V účastníckom poplatku je zahrnutý obed, občerstvenie (káva, čaj, minerálka), pracovný materiál v elektronickej forme a náklady na organizačné zabezpečenie seminára.
Údaje pre úhradu účastníckeho poplatku:
IBAN: SK98 7500 0000 0040 2523 7352, SWIFT/BIC: CEKOSKBX
Variabilný symbol: IČO prihlasovaného subjektu / zamestnávateľa
- Platbu účastníckeho poplatku je možné realizovať len bankovým prevodom alebo vkladom na uvedený účet
- Zálohové faktúry nevystavujeme, zúčtovacia faktúra bude elektronicky doručená v zákonnej lehote
Program
- Úvod do problematiky oceňovania firiem
- Typy investorov a ich motivácia
- Základné typy transakcií - výhody a nevýhody
- Príprava transakcie a štandardný transakčný proces
- Due Diligence
- Ako komunikovať so zamestnancami a obchodnými partnermi
- Ako ochrániť dôverné údaje
- Končí sa všetko podpisom zmluvy?
- Kľúčové "value drivers"
- Právne špecifiká a náležitosti transakcií
- Prevod obchodných podielov v s.r.o.
- Prevod akcií v a.s.
- Riziká obmedzenia prevoditeľnosti akcií v a.s.
- Predkupné práva spoločníkov na podiely v s.r.o.
- Zmluva o predaji podniku - zainteresovanie spoločníkov a akcionárov na procese rozhodovania o predaji podniku alebo jeho časti
- Zlúčenie a splynutie firiem - základné informácie o procesoch fúzie
- Diskusia
info@creatioeu.sk
halmesova@creatioeu.sk
JUDr. Emília Halmešová - tel. 0905 690 581
Všeobecné obchodné podmienky pre semináre
*Zaslaním záväznej prihlášky vzniká obchodný vzťah v zmysle Obch. zákonníka. Za prihlásenú osobu je možné poslať náhradníka. Záväznú prihlášku je možné stornovať najneskôr 1 deň pred začiatkom podujatia. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že v prípade nestornovanej záväznej prihlášky si creatio eu, s.r.o. vyhradzuje právo vyfakturovať účastnícky poplatok v plnej výške aj napriek neúčasti na seminári.